2013. július 7., vasárnap

Liebster Blog Award

Tegnap este, amikor megnéztem a blogomat teljesen meglepődtem. Azt hittem rosszul látok!!!
Kaptam egy kommentet Annától, aki azt írta, hogy nekem adja az év legjobb blogja címet!!! Mondom, hogy nem hittem a szememnek!!!
Nagyon szépen köszönöm a megtiszteltetést, hogy rám gondoltál!

Aztán utána olvastam Annánál (http://beranna232.blogspot.hu/), hogy ez a díj a Liebster Blog Award.


Persze, mivel semmi sincs ingyen a díjnak szabályai is vannak:
1.Linkkel jelöld azt az embert ,aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2.Válaszolj a 10 kérdésre ,amit a neveződ kiírt!
3.Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj ,hogy 200 alatti legyen a követőik száma)
4.Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5.Jelezd a jelöltjeid blogjain ,hogy jelölted/nevezted őket!

Anna által feltett kérdések, és a válaszaim:

1. Miért kezdtél el blogot írni?
Nem ez az első blog amit írtam. Először egy hivatalosabbat csináltam, de kiszálltam.
Ezt a könyvekkel, filmekkel foglalkozó blogot azért kezdtem el írni, mert szerettem volna másoknak is megmutatni a kedvenc könyveimet, filmjeimet, és a véleményemet is róluk. 

2. Mi az abszolút, egyetlen kedvenc könyved, ha van ilyen és miért ez?
Nehéz egyet kiemelni, de ha muszáj, akkor Clive Barker: Korbács
Azért, mert ez volt az első olyan könyv, amit kamaszként a kezembe nyomtak, hogy "olvassál már valami értelmeset is" :) Nos, nagy hatást tett rám a könyv, mert azóta folyamatosan olvasok :)

3. Milyen zenét kedvelsz és melyiket utálod a legjobban?
Általában mindenevő vagyok, de a rock zene a kedvencem. Amit nagyon utálok a ritmus nélküli tucc-tucc zene.

3. Van háziállatod és ha van, akkor micsoda és mi a neve?
Kutyám van és Luca a neve.

4. Gondoltál már arra, hogy saját történetet írj?
Igen, nagyon sokszor. Annyi jó történetem van, de nem tudom, hogyan kell jól megfogalmazni. :(

5. Mi a kedvenc sorozatod jelenleg?
Több is van. pl. Trónok harca, Revolution, Vámpírnaplók és a többi :)

6. Melyik az az ország, ahova életed során egyszer mindenképp el akarsz jutni?
Egyiptom. Imádom a piramisokat meg a múmiákat. :)

7. Budapesten vagy vidéken élsz és szereted azt a várost, ahol laksz? Ha igen miért, ha nem, akkor miért nem?
Vidék, falu. Szeretek itt élni, olyan csendes. ((((Főleg hétvégén, amikor minden szomszéd füvet nyír hajnalok hajnalán.))))

8. Jóban vagy a testvéreddel? (Ha van)
Egyke vagyok.

9. Mióta vagy fent moly.hu-n?
Nem vagyok fenn a moly.hu-n. Asszem ezt pótolni kell.

10. Regisztrálva vagy a rukkolán? És rukkoltál már könyveket vagy sem?
Sajnos még nem. Ezt is pótolni kell a jövőben.

Az én 10 jelöltem:

Az én kérdéseim:

1. Melyik volt az a könyv, amelyik a legmélyebb benyomást gyakorolta rád?
2. Ki (kik) a kedvenc íróid?
3. Milyen témát részesítesz előnyben egy könyvnél?
4. Kedvenc könyvszereplő?
5. Kellet-e már új polcot venned, mert nem fértél a sok könyvtől?
6. Milyen könyvet ajánlanál a mai kiskamaszoknak (11-13 év)?
7. Kedvenc könyv 2000 előttről?
8. Szerinted a ma népszerű könyvek miért kamaszokról szólnak?
9. Ha te lehetnél a nagy varázsló mit kívánnál?
10. Legfőbb szempontjait, melyek alapján a blogodat szerkeszted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...